Biskut Oreo Biskut Oreo Profile Biskut Oreo Facebook

Tuesday 22 March 2011

SALASILAH NAMA : BISKUT OREO ^_^

Hmm... bermule perkenalan aku dgn salah sorang wanita di facebook. namanya penanya di facebook ( biskut marie) , kalo dgr pun memang pelik kan. Bgiku mula pelik, tapi semenjak mengenalinya dia la tempat aku kaco org, sakat org, gosip2 dan berkongsi ape2 tentang diriku.Walaupun kami cuma kenal di internet , terasa mcm dah kawan lama, hmmm.... x der lagi kawan pompuan yg aku kawn selama nieh segile dia. ( dri sudut positif la ). Sebelum nieh x der pompuan yg tahan dgn karenah dan kata2 dri aku, Setelah berjumpe biskut marie  , rasa bosan2 pada sesetengah time hilang begitu aja, walaupun hanya keja aku menyakat dia aja. Walaupun kami berdua ada pasangan masing2, still berkawan mcm seorang sahabat yg rapat. Bila difikirkan balik memang lawak pertemuan kami hanya sekadar di internet...tapi mcm kawan yg dh lama berkawan.Dari situ mybe aku terdetik hati nak letak nama di blogku nieh Biskut Oreo . @_@

2 comments:

cik kolat said...

hahaha xbole blaah dodol...
betul2 ko buat ea...adeii =p

Biskut Oreo said...

uhuhu ko suruh wat aku wat jer dodol...